Natteravn

For at ordningen skal fungere, er det viktig at alle stiller opp og bruker en kveld i løpet av høsten 2019 til å gå natteravn.

Natteravning foregår over Grefsen/Kjelsås/Disen. Foresatte går rundt i bydelen fredag kveld, spesielt der hvor vi vet ungdom samles. Ved å være med på å gå natteravn, kan dere som ansvarlige voksne bidra til å skape et tryggere ungdomsmiljø i bydelen vår. Dere vil få et innblikk i hva ungdom er opptatt av, ved å være der ungdommen er. I tillegg får dere mulighet til å møte andre foresatte som har ungdom i samme klasse som dere.

Laglederne er uthevet i gruppeoversikten. Oppmøtested er i Kafé 21, Midtoddveien 14 (rødt hus mellom Trikkehallen og skolen) kl.22.00

Dersom du ikke kan gå den oppsatte fredagen så forsøk å bytte vakt. Hold din lagleder oppdatert dersom du ikke kommer.

Les mer om natteravning på natteravn.no.

Vennlig hilsen

Thøger Larsen                                                                    Truls Haugen

FAU Natteravnansvarlig Morellbakken                         Nordre Aker Bydel

Informasjon om natteravner