Vi på Morellen høsten 2018

Vi på Morellen Collage

Mandag 27.08 sparket vi i gang et nytt prosjekt for alle klassene på 8.trinn på Morellbakken skole. De fleste var spente over de nye klassekameratene, hvordan karakterene deres vil bli og noen var litt nervøse for Vi På Morellen. Vi På Morellen er et opplegg hvor man lager en dans, et skuespill og en collage – alt på egenhånd og i grupper. Alle disse tingene har elevene jobbet masse med timene. Dansen øvde de på i musikken og i kroppsøvingen. Collagen ble jobbet med i alle K&H timene, mens skuespillet ble bedre og bedre i alle norsktimene og noen naturfagstimer.

Vi På Morellen er en åpningsfest for de nye 8. klasseelevene. Alle elevene skal vise hvem de er gjennom disse temaene. På festen kan alle komme og se på. Man kan også kjøpe kaker mellom framføringene.

Les fortsettelsen av artikkelen her.